Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ؛ مسعود شریعتی مدیر کل  اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: با توجه به اینکه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره همچنان ادامه دارد و تهیه کنندگان و هنرمندان درخواست های مکرر برای تمدید مهلت ارسال آثار داشته اند و همچنین تداخل جشنواره سه دقیقه با ورزش با چندین جشنواره ملی دیگر در سطح کشور ، تصمیم برآن شد تا تاریخ مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 15 مرداد ماه سالجاری تمدید شود.

وی افزود: در جرین سفر وزیر ورزش و جوانان و نشستی که با دکتر احمدی معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان داشتیم ، این مسئله مطرح و مورد تایید معاون وزیر ورزش و جوانان نیز قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: براین اساس هنرمندان و علاقمندان تا 15 مرداد ماه فرصت دارند فیلم های کوتاه خود را به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش واقع در اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کنند.

شریعتی بیان داشت: پس از آن آثار ارسال شده به جشنواره توسط داوران منتخب مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس فیلم های منتخب روزهای 24 و 25 شهریورماه اکران خواهد شد و همچنین مراسم پایانی و معرفی و تجلیل از برترین ها 26 شهریورماه برگزار خواهد شد.