Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت دهه مباک فجر، فردا از برگزیدگان یزدی «هفتمن جشنواره فیلم عمار» همراه با اکران آثار آنها در حوزه هنری یزد تقدیر می‌شود.

پایگاه خبری یزد باما: به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: معاون فرهنگی حوزه هنری یزد با اشاره به درخشش هنرمندان یزدی در هفتمین جشنواره فیلم «عمار» در دی‌ماه امسال گفت: همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان، سینماگران، هنرمندان و علاقه‌مندان از فیلمسازان یزدی که در هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کرده و حائز رتبه شده بودند تقدیر خواهد شد.

حسام سالکی هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به تلاش‌ فیلمسازان فعال و مستعد استان و تلاش در جهت رشد و ارتقای هنر متعالی برشمرد و افزود: در این مراسم از هفت هنرمند با اهدای لوح و اکران آثار برگزیده در پلاتو حوزه هنری تقدیر می‌شود.
وی اظهار داشت: امسال فیلمسازان یزدی با 10 اثر در این رویداد هنری شرکت کرده بودند که حاصل تلاش آنها کسب دو فانوس و دو عنوان تقدیری بود.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان با بیان اینکه عمادالدین قانعی با مستند «تحریم شکنان» و عبدالامیر سبیعی برای پویانمایی «جنگ جهانی سوم» موفق به دریافت فانوس جشنواره عمار شدند، افزود: در این جشنواره همچنین از محمدرضا حاجی غلامی برای فیلم داستانی «سلام» و اصغر عباسی به خاطر ساخت نماهنگ کتاب «رویای نیمه شب» تقدیر شد.
آیین تقدیر از برگزیدگان یزدی جشنواره فیلم عمار، پنجشنبه 14بهمن از ساعت 18در پلاتو حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شود.