Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ،«علی زمانیان» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان با بیان این که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ١٢ برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اردکان برگزار خواهد شد، یکی از این برنامه‌ها را برگزاری دومین جشنواره «شعر و قصه با گویش اردکانی»ذکر کرد.
وی در این رابطه خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت آداب، سنن و فرهنگ بومی اردکان، دومین جشنواره شعر و قصه با گویش اردکانی در حالی برگزار خواهد شد که سال گذشته با استقبال خوب مردم شهرستان اردکان روبرو شد.
زمانیان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر و قصه به صورت تایپ شده یا به روی لوح فشرده، به دبیرخانه جشنواره به آدرس ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان واقع در فرهنگسرای مرحوم آیت الله خاتمی (ره) اردکان تحویل دهند.
این مسئول در پایان عنوان کرد: موضوعات این جشنواره شامل آداب و رسوم فرهنگ مردم اردکان، معرفی اردکان، مفاخر و رجال اردکان و نامگذاری سال ٩۴ است و علاقه‌مندان تنها تا دهم بهمن ماه فرصت دارند تا نسبت به آثار خود اقدام کنند.زمان برگزاری این جشنواره ١۵ بهمن ماه اعلام شده است که می‌بایست اشعار و قصه‌ها توسط متقاضیان به صورت زنده اجرا شود.