Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ‎؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد با بیان این مطلب گفت: همزمان با تهران، فیلم های راه یافته به بخش  مسابقه و اکران ملی دهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای در هشت استان کشور از جمله یزد اکران می شود.

محمد صادق کوچک زاده هدف از اکران آثار در یزد را ترغیب فیلم سازان جوان به ساخت فیلم های 100 ثانیه ای به عنوان یک رسانه موجز و تأثیرگذار، آشنایی هرچه بیشتر هنرمندان با این گونه آثار، ارتقای دانش و توانمندی فیلمسازان جوان با دیدن جدیدترین فیلم های 100 ثانیه ای ایران و جهان برشمرد.
وی ضمن دعوت از عموم سینماگران، مستندسازان و علاقمندان به فیلم های 100 ثانیه ای برای تماشای آثار افزود: این آثار چهارشنبه و پنجشنبه (12 و 13 اسفندماه) از ساعت 18:30 تا 20 در پلاتو حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی به روی پرده می رود.
رئیس حوزه هنری یزد اظهار داشت: آثار جشنواره علاوه بر یزد در استان های بوشهر، کرمان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، گلستان و کردستان هم به نمایش در می آید.
دهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای در بخش های اصلی (مسابقه ملی)، سینمای اخلاق، بین الملل و چشم انداز 1404 در قالب های مستند، داستانی و پویانمایی برگزار می شود.
گفتنی است: اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های ۱۰۰ ثانیه ای جمعه، ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار می شود