Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ازاهتمام این اداره کل بر اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی ،عناوین و اصطلاحات بیگانه در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛مجید جوادیان زاده طی نشستی با تاکید براینکه حذف واژه‌های بیگانه از تابلوها و اماکن فروشگاه‌ها و حتی روی پاکت‌های محصولات به همکاری تمامی دستگاه‌ها و فرهنگ‌ سازی نیاز دارد،اظهار داشت:این اداره کل با تشکیل کارگروهی با اداره اماکن نیروی انتظامی در صدد شناسایی تابلواسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه صنوف است.
وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از نهادهای مربوط برای جلوگیری از استفاده از اسامی،عناوین و اصطلاحات بیگانه است و برای مقابله با این امر نیازمند اهتمام تمامی دستگاه‌های مربوطه است.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در همین راستا جلساتی را به صورت مستمر با دستگاه‌های مربوطه همچون نیروی انتظامی برگزار شده تا نظارت‌ها در این امر بیشتر شود.
جوادیان زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت ،اداره اقتصاد و دارایی و اتحادیه اصناف همکاری لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تسریع در امور مذکور داشته اند.