Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما: در پی استقبال مخاطبان از اجرای دور اول نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی حسام افروز، این نمایش دوباره از 12دی در پلاتو حوزه هنری یزد به روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری یزدباما:به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد از اجرای مجدد نمایش «قصه ظهر جمعه» به نویسندگی سیدمحمد مساوات و کارگردانی حسام افروز از یکشنبه (12دی‌ماه) در پلاتو حوزه هنری یزد خبر داد.

علی جاور افزود: به علت استقبال چشمگیر مخاطبان به ویژه خانواده‌ها از اجرای دور اول این نمایش، اجرای عمومی آن دوباره از فردا آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه این اثر به موضوع سبک زندگی و خانواده می‌پردازد، گفت: این نمایش، قصه یک خانواده پرجمعیت یزدی در فضای نوستالژیک دهه‌ 60 را روایت می‌کند که داستان تحت تأثیر اتفاقاتی قرار می‌گیرد.
در خلاصه داستان آمده: قرار است بعد از ظهر جمعه‌ای در سال 69 عروسی دختر کوچک خانواده برگزار شود اما اتفاقاتی عروسی را به هم می‌زند و …
علی مزیدی، علی جاور، زهرا زین‌الدینی، مهدی آرین‌مهر، فاطمه زارع، نسیم کاظمی، سیدعلی قریشی، سهیلا عسکری و ملیحه جدی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از؛ دستیار کارگردان: زمان ارکمان، مشاور کارگردان: علی جاور، طراح نور: احسان نیک محضر، مدیر صحنه: سیدمهدی امام، آهنگساز: حسین افروز، منشی صحنه: آزیتا دهقانی، طراح پوستر: محسن احمدی و طراح صحنه: حسام افروز.
«قصه ظهر جمعه» پیش از این نیز از20 شهریور امسال به مدت 20 روز در پلاتو حوزه هنری یزد اجرا شده بود.
این دومین تجربه کاری حسام افروز است. این کارگردان جوان سال گذشته با نمایش «کمد دیواری» محصولی از حوزه هنری یزد در دومین جشنواره استانی تئاتر جوان سوره ماه یزد و جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه در بیرجند خوش درخشید و به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در تهران راه یافت.
علاقه‌مندان می‌توانند «قصه ظهر جمعه» را هر شب ساعت 19 در پلاتو حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی تماشا کنند.