Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ‎؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر در برپایی نخستین هفته تئاتر استان یزد همت والایی را ازخود نشان دادند،تصریح کرد:همفکری و همراهی هنرمندان تئاتر باعث برگزاری نخستین هفته تئاتر استان یزد شد.
علی غیاثی ندوشن تاکید کرد که نخستین هفته تئاتر یزد در جهت ارتقاء هنر تئاتر دراستان یزد برگزار شد.به گفته وی،بازخورد این برنامه هنری بیانگراین نکته است که هنرمندان تئاتر از برگزاری آن رضایت مناسبی دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به رویکرد آموزشی نخستین هفته تئاتر استان یزد اشاره کرد و گفت:تلاش خواهیم کرد که این هنر درجایگاه بالایی قرار گیرد.
وی ادامه داد:با همت اصلی خود هنرمندان تئاتر باید تلاش شود که این هنر به جایگاه وسیع خود در استان یزد بازگردد و امید وافر دارم که این کار صورت خواهد گرفت.
در ادامه این مراسم کتاب گزیده نمایشنامه هنرمندان تئاتر استان یزد با آثاری ازمحمد تقی احتیاط،وحید آبرودی،سعید شهریار،مجید جوادیان زاده و محمدرضا امیرخانی رونمایی شد.همچنین از نادرنظافت پیشکسوت و خادم تئاتر استان یزد تقدیر شد.حمید شهامتی در بخش کارگردانی،محمد خیراندیش و مهسا دهقانی نیز از دید تماشاگران بعنوان برترین های نخستین هفته تئاتر استان یزد معرفی شدند.
یاداوری می شود که نخستین هفته تئاتر استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و انجمن هنرهای نمایشی استان یزد برگزارشد.