مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان تاکید کرد:
Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان با توجه به همراهی اثر گذار این مجموعه در برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب یزد بیان کرد: تسهیل زمینه های دانش افزایی و آگاهی بخشی برای تمام اقشار جامعه بزرگترین مسئولیت اجتماعی و فرهنگی گروه تعاونی پیشگامان می باشد.

«فاطمه شریفی» خبرنگار پایگاه خبری یزد باما : ” محمدرضا رضائی نژاد ” افزود: هرگونه فعالیتی که در جامعه صورت می گیرد اگر با آگاهی و شناخت همراه باشد اثرات مثبت و سازنده ای به همراه دارد و مطالعه و دوستی با کتاب نقش ارزنده ای در این زمینه ایفا می کند.
رضائی نژاد همراهی گروه تعاونی پیشگامان در برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب یزد را قسمتی از مسئولیت اجتماعی این مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد بتوانیم قدمی موثر در مسیر تسهیل دسترسی به کتاب و افزایش سرانه مطالعه در استان برداریم.
وی گفت: آنچه در عصر امروز اهمیت دارد افزایش دانایی، ایجاد اندیشه و الگوسازی از فرهنگی غنی در جامعه است که این موضوعات نیز بدون کتاب و کتابخوانی امکان پذیر نمی باشد.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با اشاره به فرهنگ غنی و پیشینه ارزشمند استان یزد بر تلاش مضاعف در مسیر رفع موانع و فراهم کردن بستر لازم برای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تاکید کرد و افزود: در عصر دانایی تقویت کتابخوانی می تواند عامل موثر در توسعه استان و کشور باشد.
رضائی نژاد در پایان سخنان خود بیان کرد: با روش های خلاقانه می توان فعالیت کتابخوانی را در جامعه رشد داده تا  در کنار آن روح امید بخش و ذهن کارآمد برای ساختن آینده ای متعالی جریان یابد.