Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد گفت: نمایش «خاموشی دریا» به نویسندگی رضا گوران و کارگردانی هادی دهقان پس از طی مراحل آماده سازی و بازبینی آماده اجرای عمومی شده است.

علی جاور با اشاره به حضور این اثر در دومین جشنواره استانی تئاتر جوان سوره ماه که مرداد امسال در یزد برگزار شد، افزود: این نمایش با اجرایی متفاوت از جشنواره به روی صحنه می رود.
وی اظهار داشت: «خاموشی دریا» به حضور افسران آلمانی در فرانسه به منظور تبلیغ و گسترش تفکرات تروریستی می پردازد.
در این نمایش امید دهقان، وحید ابویی و ستاره توانگر به ایفای نقش می پردازند.
جاور با بیان اینکه هادی دهقان طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارد، افزود: امید محترم به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، مائده کردی: منشی صحنه، مرجان السادات طیبی: طراح لباس، فرهاد مجری: ساخت موسیقی و علی اکبر رحیمی فرد به عنوان مدیر صحنه، این کارگردان را همراهی می کنند.
نمایش «خاموشی دریا» از سه شنبه 22 دی تا سوم بهمن ماه هرشب ساعت 19:30 در پلاتو حوزه هنری واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پیش روی علاقه مندان خواهد بود.
گفتنی است: هادی دهقان متولد 1367 در یزد، فارغ التحصیل رشته سینما و عکاسی خبری است.
وی فعالیت هنری خود را از سال 82 در زمینه بازیگری آغاز کرده و سابقه طراحی و کارگردانی چندین نمایش از جمله «تجربه های اخیر»، «رقص کاغذ پاره ها»، «بازگشت افتخار آمیز مردان جنگی» و نمایش خیابانی «جاده لغزنده می شود» را در کارنامه دارد.